به گزارش ایرنا رمضان مجید نیا در جمع بازنشسته های تامین اجتماعی این استان بر آسان سازی روند وام با میزان 50 میلیون ریالی تاکید کرد و افزود: متاسفانه بانک رفاه برای این میزان وام حتی با بهره 10 درصد بدون سپرده گذاری اقدام نمی کند.
وی با بیان اینکه بازنشسته ها هم اکنون نیاز مالی دارند افزود: افرادی که به این میزان برای رفع مشکل مراجعه می کنند توانایی سپرده گذاری ندارند، متاسفانه در این طرح محدودیت نیز وجود دارد.
مجید نیا اظهار کرد: هم اکنون تعداد زیادی از بازنشسته ها نیاز به وام دارند از بانک رفاه می خواهیم در این زمینه این قشر را حمایت کنند.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تنها به 200 نفر از بازنشسته ها وام قرض الحسنه اختصاص یافته است که هم اکنون به بانک معرفی کرده ایم و در مرحله پرداخت است.
وی اظهار کرد: هم اکنون 12 هزار و 500 نفر بازنشسته عضو کانون استان هستند که از مسئولان مربوطه خواستار توجه و حمایت بیشتر این قشر فرهیخته هستیم.
مجید نیا بر پیگیری مسکن بازنشسته های فاقد مسکن نیز تاکید کرد و افزود: قرار بر این بود تا در دولت تدبیر و امید بازنشستگان بدون مسکن را با وام های قرض الحسنه صاحب خانه کند، هم اکنون تقاضای سرعت بخشی در این راستا هستیم.
مجید نیا خواستار همسان سازی حقوق ها نیز شد و گفت: بحث همسان سازی یکی از خواسته های بازنشسته ها است.
وی با بیان اینکه بازنشسته ها نباید برای درمان برای بیمه های مکمل اقدام کنند افزود: بزرگ ترین بحث بازنشسته ها درمان است باید آنان در این خصوص خدمات مناسب دریافت کنند، بستر های لازم در این زمینه باید فراهم شود.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.