محسن نظام دوست شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهم ترین این طرح ها شامل کانال بتنی آشخانه، مرمت و بازسازی قنات، آبیاری تلفیقی و استخر ذخیره آب بود.
وی کل اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 21 میلیارد و 692 میلیون ریال عنوان کرد.
وی تصریح کرد: 2 پروژه تولیدی پرورش بره پرواری در منطقه قوره میدان با اعتبار هزارو 850 میلیون ریال و بهکده رضوی نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از پروژه های بهره برداری شده است.
نظام دوست همچنین از اختصاص مبلغ 100میلیارد ریال برای اجرای 37کیلومتر کانال انتقال آب، اجرای 21کیلومتر خط انتقال آب با لوله، احداث 7هزار و 100متر مکعب استخر، احداث 12کیلومتر جاده بین مزارع و لایه روبی ومرمت 21رشته قنات در این 4سال انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: تخصیص 100 میلیارد ریال برای اجرای هزارو 773هکتار سامانه نوین آبیاری در سطح شهرستان از جمله برنامه های اجرایی و یا در حال اجرای این مدیریت است.
وی بیان کرد: پیش بینی و تخصیص40 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 16طرح جدید در سطح 662هکتار در دستور کار جهاد کشاورزی مانه وسملقان است.
وی از پرداخت مبلغ 160 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون برای خرید کمباین، تراکتور و ماشین آلات کشاورزی خبر داد و افزود: با خرید 300دستگاه تراکتور، 14دستگاه کمباین و 380 دستگاه ادوات کشاورزی بسیار تاثیرگذار در حوزه ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشور شده ایم.
شهرستان 110هزار نفری مانه وسملقان در 45کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.