به گزارش ایرنا ملک محمد حسن زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران این استان به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: دستگاه قضایی این گزارش ها را بررسی می کند و تشخیص قاضی در این امر ملاک است.
وی افزود: هرگونه تخلف انتخاباتی که از سوی مردم و ناظران به این دفتر اعلام شده بود به دستگاه قضایی گزارش داده ایم تا به موضوع رسیدگی کنند.
وی اظهار کرد: دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ها به عنوان زیرمجموعه شورای نگهبان در استان ها راه اندازی شده اند و در طول سال در خصوص بحث انتخابات فعالیت دارند که در این استان چهار هزار نیرو ناظر انتخابات داریم و به صورت فصلی برای انها همایش ها و برنامه های آموزشی و بصیرتی با هدف نگهداشت نیروها و بالا بردن سطح توان آنان برگزار می کنیم.
وی با بیان اینکه نظارت بر انتخابات وظیفه تخصصی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان است اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب پنج دوره انتخابات اولیه در کشور با مشارکت بالا و به بهترین شکل نیز برگزار شد اما هرچه از عمر انقلاب می گذرد احتمال تقلب و تخلف نیز بیشتر می شود که نظارت و بازرسی در این راستا بیشتر فعالیت خواهند کرد که راه اندازی دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ها نیز با این هدف تشکیل شده است.
حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خراسان شمالی در سطح استان شناخته شده نیست و حتی برخی از مدیران و مسئولان در این خصوص آشنایی ندارند که این امر در سطح کلان کشور نیز وجود دارد.

3007/ 1744 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.