محمد تقی ایرانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در روزی که همه آمده بودند که بعد از حمله تروریستی داعش و پاسخ کوبنده سپاه به مواضع آنان در دیر الزور سوریه یکبار دیگر یکپارچگی و انسجام خودشان را در برابر تهدیدات استکبار و صهیونیسم بین الملل نشان دهند و آزادی قدس شریف را فریاد بزنند عده ای که از آنان به نام اقلیت عصبانی و زمان نشناس باید یاد کرد به رئیس جمهور منتخب ملت توهین کردند و متاسفانه این حرکت سبب شادی دشمنان اسلام و فلسطین شد .
به گفته وی ، این رفتارها قابل توجیه نیست و همگان باید اینگونه حرکات ناپسند را تقبیح و یکپارچگی خود را حفظ کنیم .
ایرانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی است یکپارچه، با ارکان قانونی با روح ولایت که جمهوریت و اسلامیت ستون این خیمه گاه است.
معاون اجتماعی ، سیاسی امنیتی استاندارخراسان شمالی تاکید کرد : قطعا خواست ملت برخورد قانونی با مسببان این بد اخلاقی و توهین به دکتر روحانی توسط دستگاه محترم قضایی می باشد.
در راهپیمایی روز گذشته جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز گذشته مورد انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.

7184/1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.