یوسف یعقوب نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صاحبان مشاغل این استان تنها امروز مهلت دارند تا نسبت به تسلیم اظهار نامه مالیاتی خود اقدام کنند.
مودیان مالیاتی در صورتی که اظهار نامه مالیاتی خود را در موعد مقرر و پیش از پایان خرداد ماه تسلیم نکنند مشمول جریمه می شوند.
وی افزود: مودیان که به موقع اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم نکنند، از تسهیلات و معافیت های قانونی محروم می شوند و نمی توانند این تسهیلات را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن این مودیان به اندازه 30 درصد از مالیاتی که به صورت تشخیصی برای آنان اعمال می شود جریمه می شوند.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان شمالی افزود: کارکنان در اداره کل مالیاتی استان از ساعت هفت و نیم صبح تا 20 برای خدمت به مراجعه کندگان در محل اداره حاضر هستند.
به گفته یعقوب نژاد، تاکنون 20 هزار نفر از مودیان استان معادل 82 درصد از مودیان نسبت به تسلیم اظهار نامه اقدام کردند.
به گزارش ایرنا، مالیات مهمترین منبع درآمدی دولت ها در دنیای امروز به شمار می رود که پس از کاهش قیمت نفت، ایران نیز به این سمت حرکت می کند.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.