به گزارش ایرنا، عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معرفی شد. این نماینده مجلس، در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس را بر عهده داشت.
بر اساس این گزارش، علی اکبری نماینده بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی که دومین سال حضور در کسوت نمایندگی را تجربه می کند، در جلسه کمیسیون کشاورزی به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شده است.
هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی و علی قربانی نماینده مردم بجنورد، راز وجرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی نیز عضو کمیسیون برنامه و بودجه هستند.
هادی شوشتری، نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی نیز عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج این استان نیز مشترک با شهرستان قوچان استان خراسان رضوی یک نماینده دارد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.