به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی این شرکت، سیاوش وحدت اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحد های به بهره برداری رسیده در مرحله نخست برای 28 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیدک انجام شد.
وی افزود: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در راستای برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
وحدت گفت: طرح مزبور با همکاری دانشگاه آزاد بجنورد در شهرک صنعتی بیدک اجرا شد.
وی تاکید کرد: کارشناسان مربوطه با حضور در واحدهای صنعتی مباحثی چون ایرادها و اشکال های ساختمانی در واحد، ایمنی تابلوهای برق، بیمه حوادث و بیمه مسئولیت مدنی، تهیه و نصب کپسول های پودری اطفای حریق، بهداشت و محیط زیست را مورد بررسی قرار دادند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: نتیجه شناسایی نقاط ضعف واحدهای صنعتی به صورت رسمی به آنها ابلاغ و برای رفع مشکلات، دوره های آموزشی رایگان برای واحدهای مذکور برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: تمامی هزینه های اجرای ممیزی و برگزاری دوره های آموزشی بر عهده شرکت شهرک های صنعتی استان بوده و برای واحدهای صنعتی کاملا رایگان است.
خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شهرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند و سه هزار و 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
براساس آمار شرکت شهرکهای صنعتی استان در حوزه صنایع کوچک هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب است.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.