محمدتقی ایرانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مهم ترین هدف در اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است اظهار کرد: تنها راه حمایت از تولیدات داخلی استفاده از کالاهای ساخت کشور است.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در حمایت از تولید داخلی افزود: اقتصاد مقاومتی مهم ترین سیاست اقتصادی کشور است که عملیات آن اجرایی شده اما اگر نگاه مردم به تولید داخلی نباشد اشتغالزایی ایجاد نخواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: باید این گفتمان را درجامعه ترویج و اعلام کنیم و برای دفاع از عزت و سربلندی کشورمان همه مردم آن را به عنوان یک راهکار و دستور کار در زندگی خود قرار دهند و سبد خانوارهایمان از تولید ملی تامین کنیم.
با نزدیک شدن عید نوروز و رونق خرید مردم از بازار، خبرگزاری جمهوری اسلامی باهدف افزایش رونق تولید داخلی وکمک به اقتصاد کشور،پویش مصرف کالای ایرانی راه اندازی کرده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، از این هفته آغاز کرده است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.