مجید الهی راد روز دوشنبه اظهار داشت: این کودکان چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران برای تامین نیازهای اساسی  همچون معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد ۲ هزار و ۸۳۴ نفر یتیم و ۳ هزار و ۳۲۲ نفر نیز فرزندان خانواده‌های نیازمند با سرپرست بیمار، سالمند و یا زندانی هستند.

الهی راد با اشاره به اینکه هم‌اکنون ایتام و کودکان نیازمند توسط حامیان بومی و غیربومی  این نهاد حمایت می شوند، خاطرنشان کرد: حامیان در سال گذشته بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت خود کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۱۳ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ شده است، گفت: حامیان و خیرین نیکوکار می‌ توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌ نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین، به یاری کودکان نیازمند بشتابند و حامی آن‌ها شوند.

افزون بر ۴۴ هزار و ۴۷۹ خانوار با بیش از ۱۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند و افزون بر ۱۲ هزار نفر نیز از خدمات موردی این نهاد بهره مند می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.