به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عین‌الله حاتمی ظهر امروز در نشست نقش رسانه در رزمایش مواسات گفت: قرار گاه مواسات، کمک مومنانه با هدایت نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تشکیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات، کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته غذایی تهیه شده است که فردا بعد از ظهر توزیع آن‌ها از محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش شناسایی و احصای دقیق نیازمندان استان از طریق دریافت اطلاعات از نهادهای حمایتی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج محلات و معتمدین انجام شده است.

وی ادامه داد: پس از شناسایی اقشار آسیب پذیر و نیازمند استان، در گام دوم اقدام به اولویت‌بندی بر اساس نوع نیاز این افراد انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج در بخش دیگری از سخنان خود از تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد ماسک در ۲۸۰ کارگاه خراسان شمالی خبر داد.

حاتمی افزود: ۱۲۵ هزار بسته بهداشتی نیز با همکاری استانداری و بسیج در به روستاییان تحویل داده شد.

وی راه‌اندازی ۳۱ ایستگاه تب‌سنجی با استفاده از ظرفیت بسیجیان در مبادی ورودی شهرهای استان را از دیگر اقدامات اقشار بسیج در راستای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

وی با اشاره به غربالگری ۱۸۰ هزار نفر در ایستگاه‌های تب‌سنجی از معرفی نزدیک شش هزار نفر از افرادی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در امور اقشار بسیج گفت: ضد عفونی معابر عمومی، سطح شهر و مراکز درمانی و نقاط حساس، تولید و بسته بندی ۱۵۰ هزار مایع ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات بسیجیان در استان عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1416027
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.