مجید الهی‌راد در گفتگو با مهر ضمن اشاره به مساعدت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به آسیب دیدگان کرونا در خراسان شمالی افزود: این اعتبار برای نیازمندان مددجو و غیر مددجو استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار برای مددجویان دارای بیماری خاص و صعب العلاج در ابتدای شیوع کرونا در جهت پیشگیری این ویروس اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این اعتبار نیز برای غیر مددجویان آسیب دیده از کرونا اعم از کارگران روزمزد، دستفروشان و … که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ به صورت نقدی و سبد معیشتی برای افرادی که از طریق قرارگاه مواسات شناسایی شده‌اند به این نیازمندان اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان این نهاد نیز اقداماتی را برای کنترل و مبارزه با این ویروس و همچنین حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در این شرایط آغاز کرده است.

الهی‌راد با اشاره به شکل‌گیری ستاد مقابله با ویروس کرونا در کمیته امداد خاطر نشان کرد: کمک‌های این نهاد همچون اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی بر ضرورت حمایت از اقشار محروم آسیب‌دیده در شرایط اخیر استان تاکید کرد و گفت: با توجه به تعطیلی بسیاری از کسب و کارهای کوچک به ویژه اقشار محروم، دستفروشان و کارگران روزمزد این نهاد نیز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری رزمایش ملی بخشش ایرانیان را در دست اجرا دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور کمک مؤمنانه به نیازمندان، پویش اطعام مهدوی برای توزیع غذای گرم در بین نیازمندان استان برگزار می‌شود.

الهی‌راد افزود: سپاه پاسداران، پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری، مساجد، گروه‌های جهادی، موکب‌های اربعین و هیئت‌های عزاداری در این پویش همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت‌بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۳۴۱ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت واریز کنند و همچنین با کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، و سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در این کار خیر مشارکت کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1413236
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.