عین الله حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین افزون بر ۴۱ هزار جفت دستکش و ۱۷ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده دست و محیط نیز بین مردم استان توزیع شده است.
وی بر آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: ۹۷ هزار و ۸۰۰ عدد بروشور آموزشی تولید و در نقاط مختلف استان در اختیار شهروندان قرار داده و نیز ۱۲۵ هزار بسته شامل مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده بین خانوارهای روستایی منطقه تقسیم کرده است.
حاتمی افزود: گروه های جهادی استان در این مدت ۴۵۵ باب مسجد را در سطح استان ضدعفونی کرده و ۲ هزار و ۳۰۰ نقطه شامل اماکن عمومی و معابر استان را با اولویت مراکز درمانی، مناطق پررفت و آمد و آلوده را گندزدایی کرده اند.
مسوول اقشار بسیج در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به اجرای طرح غربالگری نیز اشاره کرد و گفت: روزانه ۱۱۰ نفر از نیروهای بسیجی با دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص همکاری دارند.
حاتمی از مردم خواست تا در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و افزود: شهروندان باید به سامانه دانشگاه علوم پزشکی استان تماس گرفته و اطلاعات خود را ثبت کنند.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا ظهر روز یکشنبه ۳۰۱ تن در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۴ تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.