علی خالق زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شرایط کنونی علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، بهترین کار در خانه ماندن است تا باعث انتشار ویروس نشویم و مسوولان در این زمینه هر تصمیمی اتخاذ  کنند برایمان حجت است و باید اجرا شود چرا که قطعا هدف آنان سلامت شهروندان است.

وی گفت: با توجه به افزایش شیوع این ویروس، برای حفظ جان و سلامت شهروندان و نادیده نگرفتن زحمات پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و همه مسوولان کوشا در این زمینه، همه هشدارهای وزارت بهداشت را جدی می گیرم و انتظار دارم مردم هم همکاری های لازم را داشته باشند و به این بیماری نگاه ساده انگارانه نداشته باشند.

خالق زاده با بیان اینکه مردم دغدغه و نگرانی ابتلا به این ویروس را دارند، افزود: شکست و قطع زنجیره این بیماری به دست خود مردم است که با خارج شدن از منزل و تردد در اماکن و حضور در تجمعات، علاوه بر به خطر انداختن جان خود باعث انتشار ویروس خواهند شد که این شرایط جامعه را روز به روز حادتر می کند.

وی با فراخواندن مردم به پویش «در خانه بمانیم»، گفت: امید است با پیوستن همه به این پویش، این بحران هر چه زودتر ختم به خیر شود چرا که ما متعهد به جامعه هستیم و نباید تعهد خود را در این شرایط حساس و روزهای سخت فراموش کنیم.

خالق زاده گفت: مرگ انسان‌ها به‌ویژه بر اثر بیماری تلخ است، اما این مساله برای بازماندگان سخت‌تر است، خانواده‌ای که حتی خویشاوندان هم نمی‌توانند برای هم‌دردی به دیدنشان بروند.

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان شمالی تا روز پنجشنبه به ۱۲۱ نفر رسیده که ۱۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شیروان، به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان پس از بجنورد، ۷ بیمار مبتلا به کرونا دارد.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.