مجتبی شکوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از دغدغه های اپراتورها در جایگاه های سوخت، نداشتن ماسک و دستکش بود که با هماهنگی صورت گرفته نیاز آنان به ماسک توسط سپاه جوادالائمه (ع) استان تامین شده،  اما جایگاه داران همچنان در تامین دستکش مورد نیاز، با مشکل روبه رو هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی با اشاره به کاهش میزان سفرها به علت شیوع کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع این ویروس، میزان مصرف بنزین در این استان، ۲۸ درصد کاهش داشته است.

شکوری در بخش دیگری با اشاره به ممنوع شدن دریافت پول نقد در جایگاه های سوخت گفت: به منظور پیشگیری از کرونا، دریافت پول نقد در جایگاه‌های سوخت استان ممنوع شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان جایگاه‌ها، دیگر پول نقد از مردم دریافت نمی کنند و رانندگان هم برای سوخت گیری، حتما باید کارت بانکی داشته باشند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی افزود: جایگاه‌های سوخت گیری و پمپ بنزین‌ها از مراکز عمده پخش ویروس کرونا شناخته شده اند.

در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و دومنظوره فعال است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا ظهر امروز -چهارشنبه- ۱۰۰ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۹ نفر بر اثر این بیماری جان باخته اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.