دکتر علی آرمیده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تهیه این میزان الکل، یک میلیارد ریال اعتبار لازم است که نیاز به کمک های مردمی و خیرین داریم.

وی با بیان اینکه اخیرا یکی از خیرین شهرستان، ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیزات بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان کمک کرده است گفت: همچنان نیاز به تهیه ماسک، الکل، تجهیزات ضدعفونی کننده دست، گان، شیلت و لباس های ویژه بخش کرونا داریم که تهیه این اقلام در حالت عادی یک میلیارد ریال و در صورت شیوع به ۱۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: کنترل مسافران ورودی به شهرستان در محل پایانه با همکاری داوطلبان هلال احمر و نظارت مرکز بهداشت در این محل  انجام می گیرد.

آرمیده افزود: تاکنون ۱۶۶ نفر از مسافران ورودی به شهرستان شناسایی و اقدامات ایمنی در خصوص افراد مشکوک به ویروس کرونا انجام گرفته است.

وی گفت: تیم های بهداشتی به صورت  دو نوبت کاری همه روزه  نسبت به شناسایی و انجام تمهیدات لازم در خصوص چگونگی پیشگیری از  ورود کرونا ویروس به شهرستان فعال است.

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان در روز دوشنبه به ۹۷ نفر و تعداد فوتی‌ها هم به ۶ نفر رسید.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.