مسوول هماهنگی پویش خیرین رسانه اسفراین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با این میزان کمک ها هشت دستگاه پالس اکسیمتری سیار، چهار دستگاه پالس اکسیمتری انگشتی، یک دستگاه ترمومتر لیزری، تعدادی ماسک N۹۵ و ۱۰۰ عدد شیلد و۱۷۰عدد ماسک فیلتردار FFP۲ برای بیمارستان امام خمینی (ره) خریداری شده است.

دکتر سامیه احمدزاده افزود : این اقلام خریداری شده و در ۲ روز آینده تحویل بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین می شود.

وی گفت: مبلغی از کمک های مردمی نیز برای خرید و توزیع مواد غذایی شامل شیر پاستوریزه، آبمیوه های پاستوریزه و آب معدنی برای بیماران و کادر درمان بخش کرونای تنها بیمارستان شهرستان  هزینه شده است.

وی گفت: ماسک N۹۵، ماسک طبی و جراحی، لباس مخصوص بخش کادر درمان بخش کرونا و چکمه سفید بلند از دیگر نیازهایی است  که مردم می توانند برای تهیه آن کمک کنند.

احمدزاده با بیان اینکه پویش خیرین رسانه همچنان پذیرای کمک های خیرین‌ برای تهیه ملزومات پزشکی در بحث ویروس کرونا است گفت: شهروندان می توانند باکمک های هرچند کوچک خود سهم بزرگی درتامین ملزومات پزشکی شهرستان در زمینه ویروس کرونا داشته باشند.

خیرین می تواند کمک های خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۴۱۵۲۸۶۱۹ به نام دکتر سامیه احمد زاده واریز کنند.

اهالی رسانه در شهرستان اسفراین همزمان با شیوع ویروس کرونا و اطلاع رسانی از وضعیت شهرستان، با راه اندازی پویش خیرین رسانه با هدف کمک به تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی شهرستان در بحث ویروس کرونا با همراهی مردم توانسته اند کمک های مالی خوبی به خرید ملزمات پزشکی کرده و تاکنون گام موثری در این زمینه بر دارد.

هم اکنون ۱۰ خبرنگار از خبرگزاری ها و پایگاههای خبری در شهرستان اسفراین فعالیت دارند.

۱۱ نفر تاکنون در شهرستان اسفراین به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۸ نفر آنها بهبود یافته و ترخیص شده اند ویک نفر جان باخته است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.