معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تصمیم کارگروه استانی ویژه کنترل و مراقبت در برابر ویروس کرونا و تاکید استاندار خراسان شمالی بر تعطیلی هرگونه تجمع، با هماهنگی های انجام شده با دادستانی، تخلف باشگاه ها در این زمینه رصد و در صورت اقدام به فعالیت، باطل شدن پروانه آنان را در پی خواهد داشت.

محمد بروحی اظهار داشت: البته مراکز ورزشی دولتی، موارد را رعایت کرده و فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده اند اما برخی باشگاه های بخش خصوصی، بویژه در شهرستان شیروان، بر پایان دادن به تعطیلی و آغاز فعالیت خود اصرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: تعطیل شدن باشگاه ها، همچون سایر مکان هایی که فعالیتشان با تجمع همراه است، به منظور پیشگیری از انتشار کرونا و در راستای تامین سلامت و بهداشت جامعه است اما برخی گویا به سلامت مردم و از جمله ورزشکاران توجهی ندارند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: دیشب در بازدیدها و نظارت های انجام شده، تذکر لازم به یکی دو باشگاه متخلف داده شد و نظارت بر تعطیل بودن باشگاه های ورزشی در سایر شهرستان ها هم با جدیت انجام می شود.

در خراسان شمالی حدود ۲۰۰ باشگاه ورزشی دایر است که حدود ۹۵ مورد از آن مربوط به بجنورد، مرکز استان است.

از چند روز پیش تمامی باشگاه های خصوصی و دولتی و فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی استان، با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌ است.

اداره کل ورزش و جوانان استان در ۲ حوزه سم زدایی و ضدعفونی کردن اماکن و مجموعه های ورزشی به صورت جدی وارد شده و نظارت بر عملکرد مجموعه های ورزشی و باشگاه ها را با جدیت دنبال می کند و تمامی برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را تا زمان رفع کامل آلودگی های ویروس کرونا لغو کرده است.

حدود ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۹ هیات ورزشی در خراسان شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.