ولی الله حیاتی روز پنجشنبه در نشستی با شهردار بجنورد، با اشاره به نصب تبلیغات برخی کاندیداها بر روی دیوارها و اماکن شهری، خواستار مدیریت این امر توسط شهرداری و برخورد با تبلیغات غیرمتعارف و جلوگیری از به هم ریختگی سیمای شهر شد.
وی با اشاره به جمع آوری این گونه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از سطح شهر، افزود: در صورتی که با تبلیغات غیرمجاز و تخلف برخورد نشود تا پایان روز تبلیغات، سیمای شهرها به کلی به هم می ریزد.
وی از مکاتبه با فرمانداری ها و روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها برای مدیریت تبلیغات در سطح شهرها خبر داد و گفت: تبلیغات شهری باید تنها در فضاهای مجاز طراحی شده از سوی شهرداری ها متمرکز شود.

شهردار بجنورد نیز در این نشست اظهار داشت: تمامی پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب بر روی در و دیوار شهر و در مکان های غیرمجاز نصب شده است، جمع آوری خواهد شد.
هادی زارعی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها فقط در اماکن مشخص شده شهر مجاز است،  از تمامی ستادهای انتخاباتی خواست که از برهم زدن جلوه بصری شهر خودداری کنند.
وی افزود: هزینه های بالایی برای آماده سازی مکان های مناسب و مجاز برای تبلیغات شده است بنابراین لازم است نامزدهای انتخاباتی ضمن حفظ حقوق شهروندی به حفظ زیبایی شهر و رعایت بهداشت و نظافت شهر توجه ویژه ای داشته باشند.
زارعی گفت: در این راستا تاکنون ۲ هزار مترمربع چتایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خیابان های مرکزی و پرتردد شهر از جمله آیت الله طالقانی، امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، امیریه، مخابرات و استقلال نصب شده است تا نامزدهای انتخابات تبلیغات خود را بر روی آن انجام دهند.
از ۶۸ نامزد تایید صلاحیت شده استان خراسان شمالی ۳۳ نفر بر سر ۲ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد رقابت می کنند.
مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدها که از بامداد پنجشنبه _امروز_ آغاز شده، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه آینده ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.