فرماندار شهرستان گرمه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مزایای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی، بهره مندی از مزایای تسهیلات روستایی و عشایری است از این رو، متقاضی برای سرمایه گذاری در این نواحی، بیشتر شده است.

علیرضا گل‌حسنی افزود: برای ۴۰ نفر متقاضی اجرای طرح های گلخانه‌ای، زمین در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده واگذار شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح پروژه ها در دهه فجر امسال گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۷ پروژه با بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال در شهرستان گرمه افتتاح شد. 

گل‌حسنی افزود: سالن اجتماعات و آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی گرمه با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار، گازرسانی به مجتمع خدمات رفاهی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و برق رسانی به معادن و چاه های کشاورزی با بیش از ۲۴ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای زیرساخت صنعت شامل برق، راه، فیبر نوری با ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار، افتتاح واحدهای مسکونی روستایی با ۲ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح هایی است که مردم این شهرستان از مزایای آن بهره مند شدند.

فرماندار شهرستان گرمه اظهار داشت: بهره براری از پروژه های اجرای آسفالت و سنگ فرش معابر روستایی با مشارکت بیش از ۹۹۰ میلیون ریال اعتباری دهیاری ها همزمان به دهه فجر، آغاز شده است. 

شهرستان ۲۵ هزار نفری گرمه با گستره ۲۴۰۷ کیلومتر مربع در غرب خراسان شمالی واقع است که با استان های سمنان و گلستان همسایه است.

این شهرستان دارای ۳ شهر، ۲ دهستان و ۱۵ روستا است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.