مجتبی شکوری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جایگاه های سوخت بنزین در شهرهای بجنورد و درق ایجاد شده که برای هر کدام ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آنها برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی گفت: این شرکت آمادگی دارد تا برای رفاه حال مسافران و کاربران جاده، نسبت به صدور مجوزهای لازم ایجاد و راه اندازی جایگاه های سوخت بویژه جایگاه های سی. ان. جی اقدام کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار داشت: اکنون اولویت ما برای راه اندازی جایگاه عرضه بنزین، یک مورد در شهر بجنورد، یک جایگاه در شهر آشخانه و یک جایگاه در محور آشخانه به جنگل گلستان است.

شکوری افزود: جایگاه عرضه سوخت بنزین در محدوده روستای رباط قره بیل، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل است که بخشی از نیاز رانندگان عبوری از این مسیر را پاسخ خواهد داد.

وی درباره ایجاد جایگاه سی. ان. جی در استان گفت: برای صدور مجوز در این زمینه مشکلی وجود ندارد و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در این خصوص اقدام کنند.

شکوری افزود: شمار جایگاه های سی. ان. جی در سطح استان مطلوب است که البته در شهرستان مرزی راز و جرگلان نیاز به سرمایه کذاری بخش خصوصی وجود دارد.

در خراسان شمالی ۷۹ جایگاه عرضه سوخت شامل ۵۰ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و ۲ منظوره فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.