حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی سه شنبه شب در نشست در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش مظلوم واقع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه معلمان باید هنر خنداندن  و گریاندن را هم داشته باشند گفت: با این هنر بهتر می توان ارتباط برقرار کرد.

این استاد تفسیر قرآن کریم گفت: هیچ گاه احساس نکنید که از تحصیل فارغ شده اید و همچنین خود را باسواد ندانید و در آموختن همیشه تلاش کنید.

 رییس ستاد اقامه نماز از آموزش های بدون مهارت در بخش دانش آموزی انتقاد کرد و گفت: هر محصلی تا یک مهارت نیامورد نباید مدرک دیپلم بگیرد، متاسفانه هم اکنون جوانان دیپلم دارند اما هیچ هنری ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: حتی هم اکنون لیسانس های جامعه نیز بدون مهارت هستند که این امر برای کشور بسیار نگران کننده است.

وی با بیان اینکه در نظام آموزشی یادگیری مهارت و هنر باید الزام باشد افزود: تا دانشجویان مهارتی را یاد نگیرند نباید به آنان مدرک داد.

رییس ستاد اقامه نماز از جوانان خواست تا فریضه مهم ازدواج را به تاخیر نیدازند و گفت: همسر داشتن از نیاز های  مهم انسان است اما هم اکنون برخی از جوانان به بهانه های مختلف از جمله تحصیل آن را عقب می اندازند.

وی افزود: در ازدواج دنبال مدرک و ثروت نیز نباشید در این حوزه به اخلاق توجه کنید.

این آیین با حضور اساتید و دانشجومعلمان دختر و پسر در تالار دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.  

حجت الاسلام قرائتی که امروز به استان خراسان شمالی سفر کرده، روز چهارشنبه در اجلاس استانی نماز سخنرانی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.