عبدالرضا عزیزی روز شنبه در آیین تکریم امام جمعه شیروان اظهار داشت: توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی تمامی ندارد، ولی مردم ایران در ماجرای اخیر نیز بصیرت و آگاهی خود را در حمایت از نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به نقش روحانیان در وحدت و همدلی جامعه، امامان جمعه را نعمتی برای جامعه خواند و افزود: پس از فتنه اخیر نیز لازم بود مردم انقلابی یک اعلام همبستگی مجدد با آرمان های انقلاب، ولایت و نظام کرده و با حضور گسترده خود، این اغتشاشات را محکوم کنند، که چنین کردند.

نماینده شیروان در مجلس با تحسین وحدت حاکم بر فضای این شهرستان که با محوریت امام جمعه شکل گرفته است، گفت: ایران اسلامی از نعمت ولایت برخوردار است که باید آن را قدر دانست و همه توفیقات و پیروزی های ملت ایران در این سال ها، نه در سایه سلاح جنگی که در سایه ایمان به ولایت و شهادت حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین گفت: محبوبیت واقعی در گرو داشتن ایمان و عامل بودن به آن است و آنان که ایمان و عمل پاک داشته باشند در دل مردم جای دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با تقدیر از خدمات امام جمعه شیروان، اظهار داشت: نماز جمعه جاذبه مادی ندارد ولی خدمات بزرگی دارد و هدایت یک انسان به کل دنیا می ارزد.

وی با اشاره به ۲۴ سال خدمت صادقانه حجت الاسلام کوثری، در کسوت امامت جمعه در شهرهای مختلف، گفت: روحیه ما نباید در گرفتن و یا پس دادن مقام فرق کند چرا که هم آمدن و هم رفتن مسوولیت سجده شکر دارد.

حجت الاسلام حسین کوثری،  از مردادماه سال ۸۵ به عنوان امام جمعه شیروان منصوب شده بود.

در پایان این آیین با اهدای تقدیرنامه هایی از سوی مسئولان و نهادهای مختلف، از خدمات چندساله امام جمعه شیروان قدردانی شد.

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر،  دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی است که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.