سردار عظیم ابراهیم پور روز سه شنبه در همایش بسیجیان خراسان شمالی گفت: دشمن برای دو سال آینده فتنه بزرگی طراحی کرده است بنابراین، باید در این شرایط حساس برای خدمت به نظام و مردم به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

وی  با بیان اینکه حل مشکلات و معضلات جامعه در این شرایط به بسیجیان داده شده است، اظهار داشت: بسیجیان باید در تمامی حوزه ها آتش به اختیار وارد شوند و هرجایی که جامعه نیاز دارد خدمت کنند.

سردار ابراهیم پور بر حل مشکلات مردم، رفع چالش ها و کمک به معیشت مردم تاکید کرد و افزود: مردم  قیمت های اجناس را رصد کنند تا سودجویان از این فرصت به نفع خود استفاده نکنند.

وی اظهار داشت: وقتی دشمنان دیدند که فتوحات سپاه به پشت مرزهای رژیم صهیونیستی رسیده است همه با هم جمع شدند و تصمیم گرفتند که آشوب بزرگی را راه بیندازند.

وی طراحی ایجاد فتنه علیه ملت را همانند جنگ احزاب دانست و گفت: تمامی احزاب و گروه ها توان خود را جمع کرده اند، تا  با حمایت پشت پرده یهود، آمریکا و اسرائیل به نظام ضربه بزنند.

خراسان شمالی ذره ای فرصت به اغتشاش گران نداد 

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: خراسان شمالی ذره ای فرصت به اغتشاش گران نداد و این استان لایق جمله رهبر معظم انقلاب است که فرمود خراسان شمالی استان گنجینه معرفت ها و فرهنگ ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و افزود: هم اکنون رییس قوه قضاییه اقداماتی انجام داده است که بسیار امیدوار کننده است.

بیش از پنج هزار بسیجی زن و مرد در این گردهمایی که در مصلی بجنورد برگزار شد شرکت کردند.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.