استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر دولت تدبیر و امید به استان و دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم در شهر شیروان گفت: مردم خراسان شمالی برای نظام آبروداری کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در مراسم تقدیر از رسانه برای پوشش خبری سفر ریاست جمهوری افزود: در این سفر همه پای کار بودند و مردم خراسان شمالی به نمایندگی ملت، وحدت و یکپارچگی و همراه بودن با نظام و انقلاب را به خوبی نشان دادند.

وی ادامه داد: سفر کاروان دولت به استان، نه سفر دولت بلکه سفر حاکمیت است و این حضور نه حمایت از دولت بلکه حمایت از نظام اسلامی بود.

شجاعی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه  خراسان شمالی با ضعف سرمایه گذاری های بخش خصوصی مواجه است در دور دوم سفر ریاست جمهوری، مسئولان خراسان شمالی با تلاش های بسیار موفق شدند که نظر شرکت های بخش خصوصی و دولتی همچنین بانک ها را برای انجام سرمایه گذاری در این استان جلب و موافقت ها را اخذ کنند.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران نسبت به این سوال که آیا برای استقبال گرم و پرشور از رییس جمهور در ورزشگاه شیروان مبالغی به مردم و اضافه کاری  به کارمندان که دعوت شده بودند، پرداخت شده اند، بیان کرد: بابت این سفر به هیچ کارمندی اضافه کاری داده نشده است و قرار نیست که بپردازیم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین گفت: در این سفر 40 هزار نامه مردمی دریافت شدند که آنها به صورت دسته بندی شده برای نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهند شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.