به گزارش ایرنا، سرهنگ ایوب شرافتی، پنجشنبه در آیین بهره برداری از پاسگاه پلیس راه بجنورد - آشخانه اظهار داشت: خراسان شمالی از استان های برتر در زمینه انجام اقدامات برای کاهش تلفات جاده ای است.
وی با اشاره به اینکه 19 درصد قربانیان حوادث جاده ای خراسان شمالی، موتورسواران هستند، افزود: راکبان موتورسیکلت باید رعایت قانون را مدنظر قرار دهند تا از حوادث جلوگیری شود.
جانشین پلیس راه کشور گفت: امسال ساخت ۵۰ پاسگاه پلیس‌راه در کشور مصوب شده که دو ساختمان پلیس‌راه در مسیر اسفراین - بجنورد و منطقه چمن بید راه اندازی می شود.

* کاهش 45 درصدی قربانیان جاده در طرح نوروزی امسال
سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم در این آیین با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال تلفات حوادث رانندگی در جاده های استان 45 درصد نسبت به پارسال کاهش داشته، گفت: شمار قربانیان سوانح جاده ای در سال گذشته نسبت به سال ماقبل 22 درصد کاهش داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه پلیس در تمام عرصه ها با عزت و اقتدار فعالیت دارد گفت: امروز نیروی انتظامی با اقدامات بسیار خوبی که در زمینه تامین و ارتقای نظم و امنیت انجام می دهد دین خود را به مردم و نظام اسلامی ادا کرده است.
ولی الله حیاتی اظهار داشت: پلیس ما، با مردم با ملایمت و مهربانی رفتار می کند و این نیروی بزرگ در مقابله با هنجارشکنان با قدرت و اقتدار ایستاده است.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در سطح کشور، از محبوب ترین نهادها میان مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: پلیس این استان در حوزه های مختلف توفیقات خوبی داشته است و خوشبختانه با تلاش این نیرو، هیچ گونه دغدغه امنیتی در استان نداریم.
بر اساس این گزارش، پاسگاه پلیس راه بجنورد واقع در گردنه امین الله این شهرستان امروز به بهره براری رسید.
پاسگاه پلیس راه بجنورد در محور بجنورد به آشخانه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای 580 متر مربع ساخته شده است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.