به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: معلمان کمبودها و نیازهایی دارند که باید برای رفع آنها تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی افزود: دشمنان انقلاب می خواهند خواسته های صنفی و بحق معلمان را سیاسی جلوه دهند اما شعور، فرهنگ غنی و عشق و ارادت این قشر نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، این توطئه را نیز خنثی می کند.
وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای حل مشکلات فرهنگیان، به ویژه مسائل معیشتی آنان، اظهار داشت: استاندار خراسان شمالی هم بر حل دغدغه معلمان استان تاکید دارد و این موضوع در دستور کار مدیریت عالی استان است.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس روستایی استان، گفت: برنامه محوری استان در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین برگزار می شود.
حیاتی با تاکید بر اینکه برنامه های گرامیداشت مقام معلم باید با شکوه و کیفی برگزار شود، گفت: تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی از محوری ترین برنامه های این مناسبت است.
وی افزود: معلمان صاحبان خرد و اندیشه و زبان گویای جامعه هستند که در بزنگاه های خطر با حضور انقلابی خود در صحنه، توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.
وی گفت: امروز مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش خلاق، پویا و نوآور می گذرد.
وی اظهار داشت: نقش بی بدیل معلمان در شکل گیری، تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی باید به درستی در جامعه تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این نشست بر همکاری و هماهنگی دستگاه ها برای برگزاری باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
عباس سعیدی افزود: برنامه هایی از جمله تقدیر از معلمان ماندگار، پیشکسوتان و معلمان نمونه استانی نیاز به اعتبار دارد که این امر همکاری دستگاه ها را می طلبد.
در استان خراسان شمالی 14 هزار فرهنگی، آموزش 164 هزار دانش آموز را بر عهده دارند.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.