دکتر قربانعلی رسام روز یکشنبه در بازدید از مرکز ایرنا در استان خراسان شمالی، اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای حرفه ای و رعایت دقت و درستی در انتشار اخبار اعتماد مخاطبان را برمی انگیزد.
وی از ایرنا به عنوان یک مرجع محکم خبری یاد کرد و افزود: باتوجه به حوادث ناشی از بارندگی ها و وقوع سیلاب های اخیر در کشور ، ایرنا به درستی عمل کرده و منبعی موثق برای هشدارها و اطلاع رسانی های این حوزه بوده است.
وی با اشاره به شعار ایرنا، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره صحت اخبار را در نظر دارد و خبرهای منتشره آن به نقل از منابع موثق ارائه می شود که اعتماد مخاطب نتیجه این رویکرد است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی، خواستار همراهی و همکاری ایرنا با این مرکز آموزش عالی شد و گفت: اگر رسانه در کنار مراکز آموزشی باشد خدمات آنها بیشتر دیده می شود و اگر ضعف و کاستی نیز در کار آنان باشد با همکاری رسانه مشکلات زودتر از سر راه برداشته می شود.
دکتر رسام تاکید کرد: حتی نقد رسانه از عملکرد دانشگاه نیز امری مبارک است که می تواند به حل زودتر مشکلات و نارسایی ها بینجامد.
وی رسانه را ابزار فرهنگ سازی در جامعه دانست و افزود: ایرنا با داشتن خبرنگاران توانمند، در زمینه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه، با تولید محصولات خبری ارزشمند، عملکرد مطلوب و رضایت بخشی داشته است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی نیز با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این رسانه، تعامل با دانشگاهها و مراکز آموزش عالی را از اولویت های این خبرگزاری برشمرد.
وی با اشاره به سال «رونق تولید»، فعالیت دانشگاه فنی و حرفه ای را همسو با شعار سال و در بسترساز تولید و اشتغال خوانده و بر این اساس همکاری و تعامل بیشتر با این دانشگاه را یک رسالت عنوان کرد.
دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی مشتمل بر پنج دانشکده در چهار شهرستان استان، هم اکنون سه هزار دانشجو دارد.
در استان خراسان شمالی بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد و سایر مراکز آموزش عالی تحصیل می کنند.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.