به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی، پنجشنبه در بازدید از روستاهای سیلزده بخش قوشخانه شیروان اظهار داشت: با کاهش بارندگی ها و فروکش کردن سیلاب ها، تا سه روز آینده قطع راه های روستایی استان رفع و مسیر تمام این روستاها بازگشایی می شود.
وی، یکی از معضلات خراسان شمالی را راه های ارتباطی و نبود زیرساخت های مناسب در این بخش خواند و گفت: در این خصوص جلسه ستاد بحران به صورت منظم برگزار شده تا برای روستاهایی که هم اکنون راه ارتباطی آنها، مسدود است به صورت موقت پل زده شود.
شجاعی با اشاره به مشکلات مردم روستایی در سیل اخیر، افزود: هر چهار شهرستان استان به یکی از معاونان استاندار سپرده شده تا کارها و اقدامات اولیه را انجام دهند و ظرف سه روز آینده مشکلات حوزه راه تدبیر و جمع شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بازدید از روستای زو در بخش قوشخانه شیروان، نیز گفت: برای حل مشکلات مردم این روستا در راه ارتباطی ظرف سه روز آینده برای آنان پل موقت زده می شود و برای نوسانات برق با فرمانداری هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.
استاندار خراسان شمالی به همراه نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی، عصر امروز از روستاهای سیلزده زو، باغ و دده خان در بخش قوشخانه این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت.
به گزارش ایرنا براساس برآوردهای اولیه، سیل چند روز اخیر 161 میلیارد و 165 میلیون ریال خسارت به حوزه های مختلف شهرستان شیروان وارد کرده است.
7186/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.