به گزارش ایرنا استاندار خراسان شمالی در این نشست با تاکید بر کاربردی کردن این جلسات با تاکید بر اینکه نباید به دنبال کار آسان بود، افزود: جذب اعتبارات امروز بیشتر به صورت اسناد خزانه است و نباید فعالیت ها را محدود به اعتبارات نقدی کرد.
محمدرضا خباز افزود: پیش از این چهار نشست از این دست در شهرستان های استان برگزار شده و فاروج پنجمین میزبان این جلسات است.
استاندار خراسان شمالی گفت: تخصیص اعتبارات به شهرستان ها براساس اولویت هایی است که در کمیته های برنامه ریزی پیش بینی می شود و مطالبات هم باید بر همین اساس باشد.
امام جمعه فاروج نیز در این نشست گفت: امیدواریم همه استانداران و مدیران استانی متعهد به مصوبات جلسات برگزار شده پیش از حضور خود باشند.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده افزود: مردم همیشه پای نظام ایستاده اند و مسئولان هم باید قوی تر و جدی تر از همیشه از فرصت خدمت، برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند.
وی اختصاص 2 میلیارد ریال برای بازسازی مسجد جامع فاروج را مصوبه هیات وزیران دانست و افزود: 2 استاندار پیشین قول تخصیص آن را دادند اما عملا این وعده محقق نشد که امیدواریم اجرای این مصوبه بیش از این به طول نینجامد.
در این نشست سه تن به نمایندگی از شورای بخش، شورای شهر فاروج و شورای شهر تیتکانلو مشکلات اولویت دار این مناطق را مطرح کردند که مدیران استانی و شهرستانی به آنان پاسخ دادند.
جذب 2.5 میلیارد ریال برای مساجد جامع شهر فاروج و تیتکانلو، بهره برداری از طرح های آبرسانی روستای سیاهدشت و گزکوه تا دهه فجر، تعیین تکلیف اراضی سمت توسعه 5 روستای بخش مرکزی و 2 روستای بخش خبوشان ظرف 45 روز آینده از مصوبات این نشست بود.
تامین پوشش دیجیتال تعدادی از روستاهای فاروج، تکمیل سالن ورزشی و سینمای تیتکانلو، تعریض جاده تیتکانلو - فاروج از دیگر مواردی بود که در این نشست به تصویب رسید.
شهرستان 50 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
5132/7187
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.