محمدیار فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع هشت هزار سند مزبور که با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده، 150 فقره امسال صورت گرفته است.
وی با اشاره به دیگر فعالیتهای عمرانی در نواحی روستایی این شهرستان در 6 ماه نخست امسال، گفت: 50 هزار متر مربع از معابر روستاهای استاد، قوشخانه، کوران ترکیه، کوران کردیه، صفدرآباد، مرغزار، حصار اندف و ورودی روستای خسرویه با 17میلیارد و 500 میلیون ریال آسفالت شده است.
فرهادی افزود: در این بازه، پنج هزار مترمربع از معابر روستای رستم آباد نیز با صرف 500 میلیون ریال اعتبار زیرسازی شد.
وی در خصوص طرح هادی روستایی نیز گفت: نقشه برداری برای بازنگری طرح هادی روستاهای اسفجیر، کوران ترکیه، برگرد و سه گنبد با یک میلیارد و 200 میلیون ریال امسال به انجام رسید.
فرهادی، مقاوم سازی مسکن روستایی را از فعالیت های اولویت دار این بنیاد در روستاها برشمرد و افزود: برای 141 خانوار روستایی فاروج تسهیلات 250 میلیون ریالی تامین شد و متقاضیان برای انعقاد قرارداد به بانک معرفی شدند.
وی اضافه کرد: سه میلیارد ریال تسهیلات هم از ابتدای امسال به صورت بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی اقشار کم درآمد روستایی پرداخت شده است.
فرهادی افزود: تکمیل پل روستای خسرویه و نصب نرده های فلزی پایین دست پل با 1.3 میلیارد ریال نهایی شد تا اهالی در شرایطی ایمن از این مسیر تردد کنند.
52 درصد فضای روستاهای فاروج نوسازی شده و 69 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از مزایای طرح هادی برخوردارند.
70 درصد از جمعیت 50 هزار نفری فاروج در نواحی روستاها سکونت دارند.
5132/7187
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.