به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسدالله جعفری روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: پیشگیری یک مساله همه جانبه و فراگیر است که باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد.
وی افزود: مبارزه با فساد و مفسدان در اولویت دستگاه قضایی است و این دستگاه با هیچکس در این خصوص تعارف ندارد و هرجا تخلف و قانون شکنی مشاهده شود با جدیت برخورد خواهد کرد.
وی با هشدار به افرادی که مانع فعالیت کامیون ها می شوند، گفت: با عناصری که جلو تردد کامیونها را بگیرند با قاطعیت برخورد می شود و حکم استفاده از سلاح سرد و گرم کاملا روشن است.
حجت الاسلام جعفری افزود: پرونده بیش از 500 نفر به عنوان ویژه خواری و سوء استفاده های کلان بررسی شده که برخی زندانی شده اند و دستگاه قضا با جدیت پیگیر ماجراست.
وی با بیان اینکه اجرای 35 طرح برای پیشگیری از جرائم در استان با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه ریزی شده، گفت: این طرح ها با اولویت کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی برنامه ریزی شده است.
در پایان این مراسم «مهدی ایزانلو» به عنوان دادستان جدید مانه و سملقان معرفی و از خدمات «علی محمد روحانی» دادستان قبلی این شهرستان قدردانی شد.
مرکز شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.
7183/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.