محمدرضا جمیع، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار بر اساس بازرسی های صورت گرفته از ابتدای اسفند 96 تا 11 تیرماه جاری از 26 دستگاه دولتی ، چهار بانک، 2 مجتمع تجاری، 17 هتل و هشت مرکز درمانی حاصل شده است.
وی گفت: مطابق بازرسی های انجام شده مالکان 83 دستگاه آسانسور نیز در حال دریافت تاییدیه های استاندارد بوده اند که به احتمال زیاد تاکنون بسیاری از آنان موفق به دریافت گواهینامه معتبر استاندارد شده اند.
این مقام مسئول اظهار داشت: از مجموع 262 آسانسور بازرسی شده 159 دستگاه هیچ تاییدیه استانداردی نداشته و اقدامی نیز برای استانداردسازی انجام نداده اند.
وی اضافه کرد: بر اساس گزارش منتشر شده، از 79 آسانسور بازرسی شده در هشت مرکز درمانی مشهد، تنها یک آسانسور استاندارد بود و 23 دستگاه نیز در حال دریافت استانداردهای لازم هستند.
جمیع گفت: از 62 آسانسور بازدید شده در 26 دستگاه دولتی نیز تنها 6 دستگاه دارای استاندارد لازم بود و 21 مورد نیز در حال دریافت تاییدیه های مورد نظر این اداره هستند.
اسفندماه 96 از 84 دستگاه آسانسور مراکز دولتی و عمومی در مشهد بازدید شده بود که 62 دستگاه آن فاقد گواهینامه استاندارد شناخته و مهر و موم شده و یا غیرقابل بهره برداری اعلام شدند.
سالانه 13شرکت بازرسی و همکار اداره کل استاندارد خراسان رضوی برای حدود 2 هزار و 500 آسانسور تاییدیه استاندارد صادر می کنند.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.