سردار قادر کریمی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی نیشابور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی این مدت در چارچوب مبارزه با قاچاق میزان کشفیات در خراسان رضوی 12 درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: شناسایی انبارهایی که اقدام به احتکار و قاچاق کالا خصوصا ارزاق عمومی مردم می کنند در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و تا چند روز آینده عملیات موثری در این زمینه در سطح خراسان رضوی انجام می شود.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین امسال سرقتهای مهم هفت در این استان درصد کاهش یافت که مدیون تلاش و فداکاری نیروهای پلیس است.
وی در ادامه همچنین اظهارداشت: یکی از رویکردهای مهم پلیس در این استان ایجاد وحدت، انسجام، همدلی، همزبانی و هم افزایی با مسئولان و مردم در جهت تامین امنیت، آرامش و آسایش و ارتقاء احساس امنیت است. در این راستا مهمترین هدف نیروی انتظامی این است که در سایه هم افزایی از بروز آسیبهای اجتماعی جلوگیری شود.
سردار کریمی افزود: دشمنان نظام با سمپاشی سعی در ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم دارند و در این شرایط پاسخگویی مسئولان اعتراضات را کاهش می دهد. خوشبختانه مردم فهیم هستند ولی اگر اعتراضی هم دارند باید به گوش مسئولان برسد.
وی همچنین به فرصت ایجاد شده برای مردم جهت دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال در اماکن عمومی و سینماها اشاره و بیان کرد: با همکاری سینمادارن و رعایت امور امنیتی، انتظامی و ترافیکی این فرصت بوجود آمد. هر جا برنامه ریزیهای لازم انجام شود بطور قطع با شادمانی مردم موافق هستیم.
فرماندار نیشابور نیز در این مراسم گفت: تعامل و ارتباط اجتماعی با مردم و نهادهای مختلف از ویژگیهای موثر نیروی انتظامی است.
سعید شیبانی افزود: نتیجه این همکاری پایداری قابل ملاحظه امنیت در شهرستان نیشابور است که سهم نیروی انتظامی در ایجاد این امنیت بسیار چشمگیر است.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: با وجود همه کمبود بودجه ای اقدامات خوبی در حوزه نیروی انتظامی نیشابور انجام شده ضمن اینکه امسال بودجه پلیس افزایش یافته است.
حمید گرمابی افزود: احساس امنیت در شهر نیشابور افزایش پیدا کرده که برای سرمایه گذاران مایه دلگرمی است.
دیگر نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در جمهوری اسلامی برای هر 10 هزار نفر 1،8 نیروی پلیس وجود دارد اما با وجود این کمبود از امنیت خوبی برخورداریم.
هاجر چنارانی افزود: در هر جامعه ای امنیت مهمترین اصل جامعه است. این روزها سفره مردم گرفتار مشکلات اقتصادی است و باید بکوشیم با همکاری و همدلی از این گردنه تاریخی عبور کنیم.
امام جمعه نیشابور هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی همانگونه که از آیه ای که در نمادش انتخاب کرده مشخص است باید در اجرای احکام الهی با قدرت و صلابت از قانون حمایت کند و برای لحظه ای توقف نکند.
حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: امروز از نیروی انتظامی انتظارمان اجرای قانون همراه با قاطعیت و محبت و ادب است و این هنر پلیس است که در عین رعایت ادب و اخلاق قانون را اجرا می کند.
طی این مراسم از زحمات سرهنگ حسین بیات مختاری تقدیر و سرهنگ حسین دهقانپور به عنوان فرمانده جدید انتظامی نیشابور معرفی شد. وی پیش از این فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز بود. سرهنگ بیات مختاری نیز سمت رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی منصوب شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور شامل 6 کلانتری، هفت پاسگاه شهری و دو پاسگاه پلیس راه است. نیشابور در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.