محسن حسن زاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه فرش آرا امسال به دلایل اقتصادی سیاست انقباض مالی و کاهش بودجه را در پیش گرفت. با این وجود بیشتر بازیکنان مورد نظر ما جذب تیم شدند.
وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما به دلیل سربازی، برخی به خاطر شرایط مالی و داشتن پیشنهاد از سایر باشگاهها و برخی هم به دلیل فنی از تیم جدا شدند. در کنار این موضوع بازیکنان با انگیزه، جوان و آینده داری جذب کردیم تا پشتوانه سازی خوبی برای سالهای آینده باشند.
وی با بیان اینکه مسعود محمدی، میثم اینانلو، محمد عیدی، صابر خوش نما، کمال کهندل، بهنام فعال و علی رستمی بازیکنانی هستند که امسال به تیم ملحق شدند افزود: هر چند آغاز دیرهنگام تمرینات، ما را از برنامه های بدنسازی و تاکتیکی مورد نظرمان عقب انداخت اما با توجه به شرایط موجود روند انسجام تیم هفته به هفته بهتر می شود.
حسن زاده با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتسال و دیدار با شهروند ساری اظهار کرد: این تیم جزو تیمهای خوب لیگ برتر است و بازیکنان آن چندین سال است در کنار هم بازی می کنند و هماهنگ هستند. بازی نخست هر لیگ و تورنمنت حساسیت خاص خود را دارد و ما برای کسب سه امتیاز بازی تلاش داریم از همین بازی نخست مسیر صعودی در لیگ را آغاز کنیم.
تیم فوتسال فرش آرای مشهد در نخستین بازی هفته نخست لیگ برتر فوتسال عصر امروز از ساعت 18 در سالن ورزشی شهید بهشتی با تیم فوتسال شهروند ساری دیدار می کند.
5132/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.