به گزارش ایرنا، پس از پایان بازی فوتبال ایران و اسپانیا، برخی از خیابان های مشهد مانند بلوار هاشمیه مملو از جمعیت شد و فوتبال دوستان مشهدی با به صدا درآوردن شیپور و بوق ماشین ها، حمایت خود را از بازی خوب بازیکنان تیم ملی به نمایش گذاشتند.
در این میان گروه زیادی از نیروهای پلیس و انتظامی با موتورسیکلت و خودرو برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در خیابان ها مستقر شده و سعی در متفرق کردن مردم داشتند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در میان این شادی ها برخی از رفتارهای نابهنجار نیز در برخی از مناطق مشهد به ویژه بلوار نماز مشاهده شد و برخی از جوانان با پرتاب چند نارنجک دستی و دودزا، شادمانی خود را بدین طریق ابراز کردند.
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد صبح پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دیشب اورژانس 115 مشهد در آماده باش بود و آمبولانس های این مرکز برای پیشگیری از حوادث احتمالی در مناطق مختلف مشهد استقرار داشتند.
شهرام طاهرزاده افزود: خوشبختانه دیشب حادثه خاصی در مشهد که نیاز به امداد رسانی نیروهای اورژانس 115 داشته باشد، گزارش نشد.
تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب در دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه، برابر تیم قدرتمند اسپانیا قرار گرفت که علیرغم نمایشی خیره کننده، بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرد.
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.