آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در جلسه تفسیر قرآن سوره فتح در مهدیه مشهد افزود: تحلیل سیاسی منهای خدا، خاصیت مشرکان و منافقان است و اینها برای خدا هیچ حسابی باز نمی کنند و به خدا بد گمان هستند.
وی اظهار کرد: نفاق از شرک بدتر است زیرا مشرکان دشمنان بیرونی نظام دینی هستند اما منافقان دشمنان درونی هستند و از داخل به جامعه ضربه می زنند و جامعه دینی را فرسوده می کنند.
وی با بیان اینکه امروز جبهه مدافعان خدا در مقابل جبهه شیطان و دشمنان خدا قرار دارند گفت: منافقان داخلی نیز با جبهه استکبار همدست شده اند.
امام جمعه مشهد افزود: با این وجود اگر بگوییم در مقابل آنها شکست می خوریم، بدبینی نسبت به خداست و خداوند متعال این ناامیدی را نمی بخشد.
وی اظهار کرد: عربده کشی های آمریکا برخی را در داخل کشور می ترساند و این افراد از درگیری با اروپا و آمریکا وحشت دارند اما امت حزب الله شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد.
وی گفت: کسی که به دنبال سعادت و شهادت و وابسته به ولایت است از دشمنان ترس ندارد، آنچه مهم است تداوم استقلال و عزت است و خداوند هم ما را کمک می کند.
آیت الله علم الهدی افزود: گاهی خیال می کنیم سخنان و حرف رهبری فقط یک بینش و نظر سیاسی است در حالی که این سخنان الهام گرفته از سیره پیامبر (ص)، ائمه (ع)، روایات و احادیث است.
وی اظهار کرد: افرادی که با رهبری زاویه پیدا می کنند، خطا کارند و باید به اشتباه خود اقرار کنند و برگردند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.