به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم قادر کریمی شنبه شب در جمع مردم بخش کاخک گناباد افزود: تحقق حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی نیازمند هم افزایی تمام بخشهاست و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نوبه خود با شناسایی ظرفیتهای موجود آنها را در این زمینه جهت دهی می کند.
وی اظهار کرد: با حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی علاوه بر رونق و شکوفایی اقتصادی بخش تولید از نظر کمی و کیفی، شاهد کاهش معضلاتی مانند بیکاری خواهیم بود که این امر در کاهش آسیبهای اجتماعی نیز بسیار موثر است.
وی گفت: امروز مردم مدافع امنیت هستند و با مشارکت خود در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی دارند و به همین سبب دشمنان به شیوه های گوناگون برای ایجاد ناامنی تلاش می کنند.
سردار کریمی افزود: اقتدار نیروی انتظامی بزرگترین پشتوانه برای نظام جمهوری اسلامی است و این نیرو امروز به اوج بالندگی رسیده و با تفکر بسیجی و روحیه جهادی در صف مقدم ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در کشور قرار دارد.
در این مراسم کلانتری قصبه به عنوان چهارمین کلانتری گناباد فعالیت خود را آغاز کرد و عملیات اجرایی کلانتری های بیدخت و فرماندهی انتظامی بخش کاخک این شهرستان نیز آغاز شد.
شهرستان 88 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد و بخش کاخک با بیش از 13 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب غربی گناباد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.