رئیس هیات مدیره این کلینیک خصوصی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری به منظور خرید دستگاهها و تجهیزات کلینیک چشم پزشکی انجام شده است.
دکتر محمدرضا صداقت ادامه داد: تکنولوژی دستگاههای مدرن برای رفع عیوب انکساری چشم که حدود هفت سال است در دنیا استفاده می شود کمتر از یکسال است که وارد کشور شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون در تهران و نیز بیمارستان رضوی مشهد این تکنولوژی استفاده می شود افزود: در تکنولوژی 'اسمایل' مدت زمان استراحت فرد و بهبود او کاهش می یابد و عوارض دیگر روشها را ندارد.
وی گفت: روش 'اسمایل' بدون درد و ریزش اشک بوده و بهبودی و برگشت به فعالیت های اجتماعی آنها از روز بعد از عمل میسر است. چنین روشی برای تمام بیماران نزدیک بین و آستیگمات به خصوص برای کسانی که قرنیه نازکی دارند بهترین انتخاب است.

*حمایت جدی دولت از بخش خصوصی
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی هم گفت: دولت توجه ویژه ای به ورود بخش خصوصی به امور مختلف دارد و از آنها حمایت می کند.
سیدکمال الدین حسینی با بیان اینکه مشهد سالانه میزبان مسافران و زائران خارجی بسیاری است افزود: اینگونه مراکز با توجه به هزینه های اندک درمانی نسبت به کشورهای همسایه، دانش روز و استفاده از فناوری نوین، نقش موثری در رونق اقتصادی و گردشگری سلامت دارند.
دومین مرکز چشم پزشکی رفع عیوب انکساری چشم مشهد در بلوار کلاهدوز واقع است.
منظور از انکسار در واقع مسیری است که شعاع ‏های نورانی از روی اشیای موجود در میدان بینایی ما تا تشکیل تصویر واضحی در داخل چشم‏ ها طی می‏ کنند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.