به گزارش ایرنا دبیر اجرایی شتاب دهنده علوم و معارف اسلامی افق در حاشیه آیین آغازین این رویداد گفت: رویداد ایده پردازی و خلاقیت در علوم و معارف اسلامی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و شتاب دهنده علوم و معارف اسلامی افق از امروز تا 18 اسفندماه در مشهد برگزار می شود.
حجت الاسلام مهدی روحبخش افزود: در این رویداد بیش از 200 نفر از طلاب و دانشجویان ایده ‌پرداز در قالب 24 گروه شرکت کننده از نقاط مختلف خراسان رضوی به بیان ایده های خود در 2 محور 'کاربردی سازی علوم اسلامی' و 'سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی' می پردازند.
وی اظهار کرد: بخشهای مختلف این رویداد ایده پردازی، تیم سازی، تولید محصول و ارزش آفرینی است و طرح های پژوهشی، کتاب و مقالات الکترونیک، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، محتواهای چندرسانه ای، اینترنت اشیاء، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی از قالب های پذیرش ایده در این رویداد هستند.
وی بیان کرد: در آغازین روز این رویداد، سخنرانان به موضوع 'فرمول های تبدیل محتوای دینی به محصول' و 'باید و نبایدها، فرآیندهای ایجاد و وضعیت استارت آپ های مذهبی در دنیا' می پردازند، بعد از ارائه نظرات استادان، تیم ها ایده های خود را ارائه داده و هیات داوران و سایر تیم ها در مورد ایده های مطرح شده به بحث و تبادل نظر می پردازند تا گروه های برتر انتخاب شوند.
دبیر اجرایی شتاب دهنده علوم و معارف اسلامی افق گفت: در ادامه این رویداد، 11 تیم انتخاب می شوند و از صبح فردا این تیم ها آغاز به تبدیل ایده های خود به محصول می کنند که تا جمعه شب این فعالیت ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام روحبخش اظهار کرد: در کنار این رویداد، چهار کارگاه آموزشی - عملی با موضوعات تیم سازی، ارزش آفرینی ناب، اعتبارسنجی محصولات و ارائه موثر ایده ها نیز برگزار می شود.
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.