محمد‌رضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد افزود: این پیروزی از جهات مختلف می تواند برای پدیده و مشهد ارزشمند باشد.
وی اظهار کرد: بازیکنان ما با توجه به شرایط تیم در جدول، کسر امتیاز، آسیب دیدگی و مشکلات عدیده، بازی را با استرس اغاز کردند و این عوامل موجب شد بازیکنان تیم سپیدرود بازی را در دست بگیرند و دروازه ما را تهدید کنند.
وی گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم به بازی مسلط شده و صاحب موقعیت های خوبی شدند که توانستیم بازی را مدیریت کنیم و با تیزهوشی معین عباسیان به گل برسیم.
مهاجری افزود: این پیروزی بار روانی بسیاری را از دوش تیم برداشت و امیدوارم در یک ماه که لیگ تعطیل است با آرامش بیشتر به تمرین ها ادامه دهیم.
وی در باره پرداختی های باشگاه به بازیکنان نیز اظهار کرد: صبر بازیکنان تمام شده و با توجه به انتخاب شکوهی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه، امیدوارم اتفاقات خوبی بیافتد و در پنج بازی باقیمانده با شرایط خوب لیگ امسال را تمام کنیم.
وی گفت: فرصت های بسیاری را به دلایل مختلف از دست دادیم ولی خوشحالم با این برد به تعطیلات می ‌رویم.
مهاجری با اشاره به تغییرات در ترکیب تیم پدیده نسبت به بازی قبل با ذوب آهن اصفهان افزود: ما در این بازی سینا زامران و حسین مهربان را به دلیل آسیب دیدگی در تیم خود نداشتیم و از عملکرد دفاع راست خود نیز در بازی با ذوب آهن ناراضی بودیم.
وی اظهار کرد: این برد 6 امتیازی بود و مسئولان باشگاه نیز در این فرصت یک هفته ای کمک کنند که مشکلات برطرف شود زیرا ما روزهای سختی را گذراندیم.
وی گفت: همانگونه که بازیکنان از پیشنهاد های تیم ‌های دیگر می گذرند و تیم این باشگاه را انتخاب می کنند، توقع دارند مسئولان باشگاه نیز خواسته های آنان را برآورده کنند.
مهاجری افزود: امیدوارم این هفته اتفاقات خوبی بیافتد.
تیم فوتبال پدیده مشهد عصر امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر با نتیجه یک بر صفر تیم سپیدرود رشت را شکست داد.
6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.