رئیس دانشگاه صنعتی قوچان در حاشیه برگزاری این رویداد به خبرنگار ایرنا گفت: برای شرکت ‌کنندگان در این رویداد این امکان فراهم ‌شده تا داوطلبانه ایده ‌ها و طرحهای خود را در یک دقیقه برای دیگران بیان کنند.
علی اصغر بهشتی افزود: هر کدام از شرکت‌ کنندگان در این استارت آپ می توانند به پنج ایده مورد نظر خود رأی دهند و در نهایت، صاحبان 12 ایده برتر یارگیری کرده و در قالب 12 تیم هشت نفره با هم رقابت می‌ کنند.
وی اظهار کرد: پیشنهادات باید در قالب کسب ‌و کارهای کوچک و ایده نوآورانه باشد و افراد شرکت ‌کننده می‌ توانند دارای سابقه در حوزه‌ هایی چون کسب ‌و کار، تجارت، بازاریابی، برنامه ‌نویسی،گرافیک و الکترونیک باشند.
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان گفت: هدف از برگزاری این رویداد، تقویت کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی است و باید از این ایده ‌ها و طرحها استفاده درست صورت گیرد تا دانشجویان بتوانند با خلاقیت، آینده شغلی مطمئن برای خود و دیگران ایجاد کنند.
بهشتی با بیان اینکه این استارت آپ مدت سه روز ادامه دارد افزود: این دانشگاه از حدود 2 سال پیش به دنبال برگزاری این رویداد بود که پیگیریها و مشارکت حوزه ‌های مختلف سرانجام منجر به برگزاری آن شد.
استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی، تجربی در دنیاست که طی سه روز متوالی انتهای هفته برگزار می شود.
در این برنامه، شرکت کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریابها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده های خود را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
استارت آپ ویکند در ایران از سال 1393 با حمایت معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و زیر نظر پارک فناوری پردیس توسط مرکز شتاب دهی نوآوری رونق گرفت.
1922/7501/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.