حجت الاسلام سید جلال حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حضور پرشور بیانگر اتحاد ملتی است که در فجر دیگری از انقلاب، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید پیمان می کنند.
وی اظهار کرد: بزرگترین سرمایه کشور و دستاورد انقلاب اسلامی، انسجام و وحدت ملی است که تبلور آن را می توان در راهپیمایی 22 بهمن مشاهده کرد.
وی گفت: جوانان به عنوان نسل سوم انقلاب اسلامی نیز با اینکه امام راحل و اتفاقات روزهای انقلاب را ندیده اند، نسبت به این نظام و پایداری ارزشها و آرمانهای انقلاب، دغدغه دارند و سربازان این نظام برای هدف نهایی آن مبنی بر گسترش مرزهای انقلاب در سراسر جهان هستند.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر حضور پررنگ جوانان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: جوانان دوستدار نظام و انقلاب باید با الهام از اقدامات و بهره گیری از تجربیات نسل اول انقلاب، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، دفاع خود از نظام را به منصه ظهور برسانند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه تشکیل حکومت مبتنی بر دین و باورهای اسلامی شکل گرفت و حفظ این ارزشها در طول 39 سال گذشته، دغدغه همه مسئولان و دولتمردان و انقلابیون بوده و راهپیمایی 22 بهمن، وحدت ملی به منظور پافشاری بر حفظ ارزشهای اسلامی و باورهای اعتقادی مردم است.
وی گفت: جمهوری اسلامی بیرق عدالت را در دست گرفته و با تکیه بر نام اهل بیت (ع)، به تهدید برای نظام سلطه تبدیل شده است لذا آنچه این ملت را در جهان عزتمند و مقتدر نموده، تکیه بر باورهای دینی، استقلال طلبی، آزادی خواهی و دفاع از مستضعفین جهان است.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.