به گزارش ایرنا، بهره برداری از این طرحها در بخشهای صنعتی، عمران، خدمات، بهسازی بافت شهری، بهزیستی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در مجموع 31 میلیارد و 908 میلیون ریال هزینه در بر داشت.
در این چارچوب شش طرح صنعتی شامل تولید پوشاک، فنس، خط تولید مایع تمیزکننده، خوارک دام و طیور، ریخته گری و پودر هماتیک(اخراء) با سرمایه گذاری 29 میلیارد و 600 میلیون ریال و اشتغالزایی 30 نفر مورد بهره برداری قرار گرفتند.
چهار طرح عمران شهری نیز شامل آشیانه های فرعی ایستگاه آتش نشانی، زیرسازی معابر شهرک زیباشهر، مرکز فوریتهای خدمات شهری و واگذاری عوارض خودرو و نوسازی به دفاتر پیشخوان دولت در گناباد با هزینه از دو میلیارد و هشت میلیون ریال و یک طرح بهسازی شرکت تولیدی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با اعتبار 300 میلیون ریال بهره برداری شدند.
همچنین عملیات اجرایی هفت طرح عمران و بهسازی بافت شهری شامل اتصال 36 متری خیابانهای بهار به نوغاب، مرحله دوم بلوار وحدت، تعریض و ساخت بلوار بجستان، پروژه مقبره های خانوادگی آرامستان، توسعه غرفه های میدان تره بار و تملک منزل قدیمی برای بهسازی و ایجاد اقامت گاه بوم گردی در گناباد آغاز شدند.
128 طرح با هزینه 485 میلیارد ریال طی دهه فجر در بخشهای مختلف شهرستان گناباد به بهره برداری می رسد.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.