به گزارش ایرنا ، خالقداد عرب عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان و تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار که با حضور فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار شد ضمن محکوم کردن حوادث اخیر کشور، اظهارکرد: منافقین کوردل و عیادی استکبار سعی داشتند از ناآرامی های اخیر سوء استفاده و با فرصت طلبی می خواستند با توطئه و ایجاد نفاق بین مردم و نظام، امنیت و نظم کشور را از بین ببرند.
فرماندار رشتخوار با قدردانی از مردم ولایتمدار و متدین شهرستان رشتخوار، تصریح کرد: تقدیر و تشکر می کنم از مردم ولایی شهرستان که در محکوم کردن حوادث و فتنه اخیر دوباره در صحنه های پرشور انقلابی شهر حضور پیدا کردند و فریاد مرگ بر استکبار سر دادند.
وی همچنین با قدردانی از نیروهای انتظامی که توانستند در این مدت امنیت و آرامش را به ویژه در فضای مجازی حفظ کنند تصریح کرد: صاحب اصلی انقلاب جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و مردم با حضور خود پاسخ محکمی به استکبارگران دادند.
فرماندار شهرستان رشتخوار همچنین گفت :میزهای خدمتی که در اختیار مسئولین است فرصتی مغتنم برای خدمت است و با توجه به سیاست ها و رویکردهای اقتصاد مقاومتی و افزایش تردد ماشین های حمل بار سنگین در محور خواف – رشتخوار و تربت حیدریه از مسئولان انتظامی خواستاریم در بحث ایمن سازی این محور و احداث پلیس راه در حوزه شهرستان مارا یاری نمایند تا با نصب دوربین های نظارتی و تردد اکیپ های انتظامی، امنیت تردد ترافیکی در مسیر مذکور کنترل و تامین شود.
عرب با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرستان، افزود: با تصیم های اتخاذ شده که در خصوص ترویج، رونق و توسعه اقتصاد در شهرستان رشتخوار شده، به مردم عزیز قول می دهیم با راه اندازی کارخانه های فولاد و گندله سازی این شهرستان در آینده نزدیک محکوم به پیشرفت عظیم در حوزه اشتغال و تولید ثروت خواهد بود.
جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با حضور سردار قادر کریمی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، جمعی از مسئولین محلی و مردم با محوریت تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم از زحمات 3 ساله سرهنگ وفایی فرمانده انتظامی رشتخوار تقدیر و طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور سرهنگ داود حاتمیان به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی رشتخوار معرفی شد.

خبرنگار: حسین خاکشور *انتشار: علی اصغرافتاده
7493/ 1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.