دکتر علی خرسند روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی آزمایشگاه کلینیک ویژه بیمارستان امام رضا (ع) یک خبرسازی رسانه ای بوده و صحت ندارد.
وی بیان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) مشهد دارای سه آزمایشگاه شامل مرکزی، اورژانس و کلینیک ویژه می باشد که اکنون همه آنها دایر و به بیماران خدمات رسانی می کنند.
معاون توسعه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد افزود: اگر چه بیمارستان امام رضا (ع) هم اکنون به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی بیمه ها و تاخیر یکساله پرداختی ها در شرایط مالی خوبی نیست اما این امر خللی به خدمات رسانی به بیماران وارد نخواهد کرد.
خرسند با بیان اینکه واگذاری برخی از خدمات به بخش خصوصی در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی از سالهای گذشته مطرح می باشد، ادامه داد: تاکنون جلساتی پیرامون واگذاری آزمایشگاه کلینیک ویژه به بخش خصوصی که بیماران سرپایی و آزاد را خدمات رسانی می کند، برگزار شده اما این مهم در حال بررسی بوده و هنوز عملیاتی نشده است.
وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر واگذاری به بخش خصوصی نشانه اخلال در خدمات دهی و افزایش تعرفه ها نیست و این در حالی است که ارائه خدمات در حوزه بستری و اورژانس در اولویت های کارهای بیمارستان می باشد.
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با یک هزار تخت فعال بزرگترین بیمارستان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی است.
این بیمارستان از سال 1313 در فضایی به مساحت 280 هزار مترمربع فعال است.
خبرنگار:مریم انجیدنی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
3027/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.