احمد برادران روز شنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در جمع مردم سبزوار افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود توطئه و دسیسه هایی که دشمنان انقلاب از بدو پیروزی برای براندازی و توقف جریان رشد انقلاب اسلامی داشته اند توانسته به موفقیتها و دستاوردهای خوبی دست یابد.
وی اتحاد و انسجام مردم را مهمترین عامل موفقیتهای انقلاب ذکر و بیان کرد: مردم به عنوان رکن اصلی انقلاب در تمامی این موفقیتها نقش داشته اند و بدون شک بدون حضور آنها کسب چنین موفقیتهایی در عرصه های مختلف میسر نبود.
فرماندار سبزوار ادامه داد: امروز ایران به عنوان کشوری قدرتمند در حوزه های مختلف و به خصوص عرصه دیپلماسی است که موجب شده به عنوان یکی از مهمترین کشورهای تولیدکننده امنیت در منطقه شناخته شود. با ارشادات مقام معظم رهبری و توجه دولتمردان و اقتدار نیروهای مسلح توانسته ایم علاوه بر رشد علمی فاخر به عنوان امنترین کشورهای جهان قرار گیریم.
وی گفت: بیانات و ارشادات مقام معظم رهبری همچنین حمایت مقتدرانه رئیس جمهوری از آرمانها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در برخورد قاطع با یاوه گوییهای رئیس جمهور آمریکا و سایر حامیان آنها بسیار حائز اهمیت بوده است.
برادران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در دفاع از ارزشهای نظام حتی یک گام به عقب باز نخواهد گشت افزود: مردم در میادین مختلف برای حفظ و استمرار نظام خونهای زیادی داده اند و که یوم الله 13 آبان یکی مصادیق آنهاست لذا هیچگاه از در این مسیر از تلاش باز نخواهد ایستاد.
وی ادامه داد: مردم و محصلان سرمایه های اصلی کشور هستند که کشورمان برای افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی به ظرفیتها و توان آنها نیاز دارد.
در این مراسم علاوه بر حضور جمع کثیری از مردم و دانش آموزان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان سبزوار حضور داشتند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.