آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه عمومی یگان های نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش در مشهد افزود: جهاد اسلامی، مقابله با دشمن و در نهایت فتح و پیروزی بر خلاف موازنه قدرت و قواست و حصر آبادان هم با همین ویژگی انجام شد.
وی با بیان اینکه جهاد اسلامی از نوع هویت و ماهیت جنگ در طول تاریخ بشر نیست اظهار کرد: اعتقاد به هدف، عشق و علاقه به ایثارگری در راه اسلام و جان به کف گذاشتن باعث پیروزی در این جهاد است.
وی گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی عراق که همه قدرتهای شرق و غرب از او حمایت می کردند برابر با موازنه قدرت نبود و امروز هم با همین منطق در برابر دنیا ایستاده ایم و مقاومت می کنیم و در جنگ با دشمنان خدا باید ایمان و اعتقاد خود را در نظر داشته باشیم.

* دفاع مقدس نظام اسلامی را تثبیت کرد
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: دفاع مقدس باعث تثبیت و بیمه نظام و انقلاب شد و به فرموده امام راحل در جنگ تحمیلی ابهت 2 ابرقدرت را شکستیم.
امیر رضا آذریان افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های دشمن شروع شد و هنوز ادامه دارد که با پیروی از ولایت و وحدت نیروهای مسلح نقشه های آنان شکست خورده است.
وی اظهار کرد: باید فرهنگ ولایت مداری را ترویج کنیم و پیرو ولایت و راه شهدا باشیم.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507 / 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.