فرمانده انتظامی نیشابور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از مالکان هتلی در این شهرستان مبنی بر کلاهبرداری توسط فرد ناشناس، موضوع در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: براساس اظهارات مالباخته، متهم که مرد حدود 36 ساله است پس از اقامت یک روزه در هتل با ارائه پیامک تقبلی مبنی بر واریز وجه به حساب عابربانک صندوقدار هتل، کلاهبرداری و محل را ترک کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به گزارش های دیگری از برخی هتل ها در شهرستان های دیگر و همچنین فروشگاه های بزرگ مبنی بر کلاهبرداری با همین شیوه، با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم که اهل یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی است شناسایی و دستگیر شد.
وی گفت: متهم با نصب نرم افزار خاص بر روی گوشی موبایل خود برای خرید به فروشگاه های بزرگ مراجعه و پس از خرید با اعلام اینکه عابر بانک همراه ندارد، ادعای واریز مبلغ به حساب صندوقدار از طریق تلفن همراه نموده و با نشان دادن گوشی تلفن همراه مبنی بر تایید اطلاعات مربوط به واریز وجه، محل را ترک می کند.
سرهنگ بیات مختاری با بیان اینکه متهم پس از کلاهبرداری برای استراحت به هتل های همان شهرستان مراجعه و اقدام مجرمانه خود را در آن مکان هم ادامه می داد افزود: تاکنون 6 شاکی از شهرستان های مختلف
به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند که در مجموع 70 میلیون ریال کلاهبرداری از آنان صورت گرفته است.

* دستگیری عامل حفاری های غیر مجاز در نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور همچنین از دستگیری عامل حفاری های غیر مجاز در نیمه شب به همراه 39 عدد سکه عتیقه خبر داد.
وی گفت: ساعت 03:22 بامداد روز گذشته ماموران تیم گشت کلانتری 11 هنگام گشت زنی در خیابان امام خمینی (ره) این شهر متوجه حفاری در داخل یک فروشگاه کفش که کرکره آن باز بود می شوند.
سرهنگ بیات مختاری افزود: در بازدید از این فروشگاه متهم که در زیرزمین آن مشغول حفاری بود به همراه 39 عدد سکه عتیقه دستگیر شد.
وی اظهار کرد: متهم 34 ساله به دادسرا معرفی شد و سکه های کشف شده نیز تحویل اداره میراث فرهنگی شهرستان گردید.
9869 / 6053 خبرنگار: سعید صفارائی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.