محمدرضا حیدری شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت روز پزشک در مشهد افزود: حوزه گردشگری سلامت عامل تحرک و رونق در اقتصاد استان، به ویژه مشهد است که می تواند در کنار زیارت امام رضا (ع)، گردشگران زیادی را به شهر مشهد جذب کند.
وی تصریح کرد: افزایش توازن و برطرف کردن نابرابری ارائه خدمات پزشکی در مشهد و به خصوص حاشیه آن، دغدغه مهم شورای پنجم است که توجه ویژه ای به آن خواهد داشت.
حیدری، رسیدگی به رفاه و موضوعات درمانی را از وظایف قانونی شورا دانست و اظهار کرد: با توجه به وجود زائران فراوان بارگاه امام هشتم (ع)، تلاش و همت این شورا در این مسیر باید بیشتر از مباحث قانونی باشد.
وی خاطرنشان کرد: حماسه ای که مردم با حضور خود در انتخابات امسال آفریدند مسئولیت ما را بیش از پیش کرده است و امیدواریم با تغییری درست در مدیریت شهری خواسته های مردم را جوابگو باشیم.
حیدری گفت: بحث تعامل با همه شرکای اجتماعی و اقتصادی از دیگر برنامه های مهم شورا است که در راستای رشد و پویایی ظرفیت های شهر مشهد به شکل شایسته انجام خواهد پذیرفت.
در این مراسم از پزشکان و داروسازان برتر مشهد تقدیر شد.
اول شهریور مصادف با روز پزشک و چهارم شهریور مصادف با روز داروسازی است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7495/5132
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.