به گزارش ایرنا همایش فرمانداران و بخشداران استان خراسان رضوی با حضور معاون سیاسی وزارت کشور، همایش بین المللی حضرت علی اصغر (ع) با حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در روسیه و شبه قاره و جلسه پارلمان زنان با حضور معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی خراسان رضوی از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد است.
چهل و هشتمین نشست روسای دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی کشور، سیزدهمین مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزان کشور، گلباران حرم مطهر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، جشن ویژه بانوان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد از دیگر رویدادهای خبری روز سوم مرداد ماه در مشهد است.
اجتماع مردمی در حمایت از انتفاضه فلسطین، اختتامیه سیزدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد به مناسبت مشهد رویداد فرهنگی 2017، سه شنبه ها با دوچرخه در مشهد با حضور افسران پلیس راهور و بیست و یکمین نشست شورای راهبری پیوست فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با موضوع فروش مجوز تردد در هسته مرکزی ترافیک مشهد از دیگر رویدادهایی است که امروز در مشهد خبری می شوند.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار:مریم انجیدنی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
3027/507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.